loading...
روزانه 4 وی پی ان رایگان
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عکسهای خفن Inna بالای 18سال 6 5367 mohamad03
دانلود مجموعه آموزش جامع SolidWorks - کاملترین مجموعه مهندسی موجود با بیش از 50 گیگاب 2 853 salaralee
vpn رایگان 21 6741 prvaz
کاریکاتور عذر خواهی دختر ها و پسرها !!! 1 1036 amadebash
عکس زیر 18 سال دختر و پسر............... 2 2527 mahdi10
شارژ ایرانسل رایگان (تماس به مدت 90 ثانیه رایگان تضمینی باورکردنی نیست) 4 1413 essi_2012
عکس X 6 4258 smr_rz
::جدیدترین عکسهای -_- هیلاری داف -_- جسیکا البا :: 0 1074 pm2012
آموزش آهنگسازی با آموزش استاد رضا رهبران 0 560 pm2012
دانلود مجموعه بی نظیر و جذاب آموزش خلبانی Oxford Aviation 0 614 pm2012
پیرامون آواز(خوانندگی) 0 405 pm2012
تکنیک های خوانندگی 0 447 pm2012
توصیه هایی برای خوانندگان 0 479 pm2012
الكتروآكوستيك (راههاي موئثر حفظ و نگهداري صدا) 0 408 pm2012
آهنگ خود را با بصورت surround میکس کنید ::. 0 387 pm2012
آموزش مستر کردن صدا و ساخت استودیوی خانگی با کمترین هزینه 0 443 pm2012
کمترین هزینه بهترین کیفیت صدا 0 417 pm2012
سلفژ (کامل) در بحث خوانندگی درس دوم 0 386 pm2012
سلفژ (کامل) در بحث خوانندگی درس اول 0 422 pm2012
هر کس عکس بچگی بازیگرا رو داره بزاره چند تا عکس از بچگی بازیگران خارجی میزارم 0 761 pm2012
مهسا قلی خانی بازدید : 484 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

عکس و اسامی مجریان ممنوع الاجرا شده تلویزیون

 

Mojriane Seda Sima عکس و اسامی مجریان ممنوع الاجرا شده تلویزیون

 

 

بعد از مصاحبه جنجالی فرزاد حسنی با جناب رئیس پلیس رادان و شایعه ممنوع  الاجرا شدن وی تا مدتها خبری از فرزاد حسنی نبود تا شایعات رنگ واقعیت بگیرند و بعد از سالها شاهد حضور دوباره فرزاد حسنی در تلویزیون بودیم اما باز هم جنجال دیگری سر موضوعی جدید به راه افتاد و وی مجددا ممنوع الاجرا شد ، احسان علیخانی نیز مجری محبوب این سالها به سرنوشت فرزاد حسنی دچار شد و حالا نوبت آزاده نامداری رسیده که ملقب به شاه ماهی مجری گری ایران است و بار ها شاهد سوتی های وی در برنامه های زنده تلویزیون بودیم.

طبق شنیده ها احسان علیخانی مجری معروف برنامه ماه عسل ، آزاده نامداری از مجریان شبکه دو سیما و فرزاد حسنی که دوباره با ویژه برنامه عید نوروز به شبکه سه سیما بازگشته بود ، همگی ممنوع الاجرا شدند.

بنا براین گزارش به عنوان مثال برنامه ماه عسل شبکه سوم سیما که یکی از ویژه برنامه های پر مخاطب ماه مبارک رمضان این شبکه است را بناست علی ضیا از مجریان جوان سیما به اجرا در بیاورد.

ظاهرا علت مخالف با اجرا این مجریان واکنش آنان نسبت به طرح تفکیک جنسیتی مجریان زن و مرد در صداو سیما بوده است.

فرزاد حسنی در جواب این تصمیمات فقط گفته : زنگ زدند گفتند از امشب نیایید.

حال باید دید برنامه های صدا و سیمای ایران که هر روز بی رونق تر از قبل میشود این بار چقدر از مخاطبانش را از دست میدهد.

چند روز پیش هم خبری منتشر شد از بسته نشدن قرارداد صدا و سیما با سازمان ورزش و این سازمان مدعی شده برنامه سازان خصوصی حاضرند بیش از ۶ برابر قیمت هر ساله صدا سیما که فقط ۵۰۰ میلیون هر ساله به آن اضافه میشود را برای پخش زنده مسابقات فوتبال پرداخت کنند ، یعنی از امسال باید چند روز بعد از انجام بازی های لیگ برتر سی دی بازی را خریداری کنیم و آن را تماشا کنیم !!!

واقعا به این فکر کرده اید قبل از آغاز یک بازی ، بین دو نیمه و بعد از بازی تلویزیون بیش از ۳۰ دقیقه پیام بازرگانی پخش میکند یعنی بیش از چند میلیارد پول برای هر بازی به جیب میزند ، بعد برای پخش کل بازی های لیگ برتر ۱۴ میلیارد به سازمان ورزش پرداخت میکند که این مبلغ هر ساله ۵۰۰ میلیون افزایش میابد ، هر کسی هم باشد پیشنهاد برنامه سازان خصوصی که میخواهند این امتیاز را ۱۰۰ میلیارد خریداری کنند رد نمیکند.

جالب اینجاست که بدانید سال گذشته به عنوان غمگین ترین سال تلویزیونی از زمان تاسیس تلویزیون ایران شناخته شد ، سریال ها غمگین تر و برنامه های شاد کمتر از سالهای گذشته در بی رونق شدن هر چه بیشتر صدا و سیما و کم شدن مخاطبان نقش اصلی را داشتند ، به راستی چرا مسئولین به جای جمع آوری ماهواره ها و تبلیغات بر علیه برنامه های مفرح و شاد شبکه های ایرانی ماهواره به فکر چاره ای برای این کار نیستند ، چرا به جای پیشگیری درمان را پیشه کرده اند و به فکر بهینه کردن برنامه های صدا و سیما نیستند ؟

 

مهسا قلی خانی بازدید : 369 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

سیچلاید سالوینی با نام های سیچلاید سه رنگ و سیچلاید شکم زرد نیز شناخته می شود. سالوینی بومی جنوب مکزیک و شمال آمریکای مرکزی است. این ماهی دارای بدنی زرد به همراه تعدادی خال از پشت چشم تا دم است. باله های این ماهی دارای رنگ فیروزه ای درخشانی هستند. مشخصه ی دیگر سیچلاید سالوینی چهار خط افقی بر روی سر ماهی است.

سیچلاید سالوینی به آکواریومی با حداقل حجم 50 گالن به همراه تخته سنگ و تزیینات چوبی نیاز دارد. تخته سنگ و تکه های چوب فضاهایی را برای پنهان شدن ماهی فراهم می کنند. گیاهان آکواریوم این ماهی باید ریشه های مقاومی داشته باشند و همچنین اطراف ریشه های آن ها با تکه های سنگ پوشانده و محافظت شود. سیچلاید سالوینی برخلاف سایر سیچلاید ها به ایجاد حفره در کف آکواریوم علاقه ی چندانی ندارد. به همین دلیل گیاهان آکواریوم این ماهی از امنیت نسبتا" خوبی برخوردارند. سالوینی با سیچلایدهای مهاجم کوچک تر از خود نیز سازگاری دارد. اما در زمان جفتگیری ممکن به آن ها صدمه وارد کند. دمای 22 تا 25 درجه ی سانتی گراد و پی هاش 7.0 تا 8.0 برای این ماهی مناسب است.

تشخیص جنسیت از روی لوله ی جفتگیری امکان پذیر است. سیچلایدهای سالوینی والدین خوبی برای فرزندان خود هستند و هر دو با هم از نوزادان مراقبت می نمایند. ماهی ماده پس از تمیز کردن یک سطح صاف درون آکواریوم، بر روی آن تخمریزی می نماید. ماهی های ماده با توجه به اندازه ی خود در هر بار تخمریزی تا 500 عدد تخم تولید می کنند.

سیچلاید سالوینی موجودی همه چیز خوار است و باید با انواع غذاهای خشک و منجمد تغذیه شود. غداهایی مانند کرم خونی منجمد و خشک و همچنین پلانکتون دریایی برای این ماهی مناسبند.

سیچلاید سالوینی با سایر سیچلاید های آمریکای جنوبی و انواع کتفیش ها سازگاری دارد.

سیچلاید سالوینی

مهسا قلی خانی بازدید : 363 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)
مینا لاکانی: 
مینا لاکانی متولد۱۳۵۱ تهران، بازیگر تئاتر و سینمای ایران بود که در سال ۱۳۷۳ برای بازی در فیلم دیدار، برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شد. وی کار خود را با تئاتر آغاز کرد اما آغاز فعالیت سینمایی او حضور در فیلم «پرواز را به خاطر بسپار» صورت گرفت. 
از دیگر کارهای سینمایی او می ‌توان به جان سخت، دیدار، روز فرشته، زن شرقی و فیلم های تلویزیونی بگو که رویا نیست اشاره کرد. همچنین وی در سریال های تاوان، آخرین گناه، روزهای اعتراض و ترانهٔ مادری نیز حضور داشته است. 
لاکانی چند روز پیش با شرکت در برنامه شباهنگ صدای آمریکا بدون حجاب حاضر شد و در مصاحبه با این شبکه خود را مبرا از حزب بازی خواند ولی مدعی شد به خاطر همبستگی با مردم، از ایران خارج شده است. لاکانی در این مصاحبه عدم حضورش در صدا وسیما را نه ضعف بازیگری و نامناسب بودن برای نقش، بلکه سیاسی خوانده است.


فریبا داوودی مهاجر 
فریبا داوودی مهاجر کارشناس و مشاور دفتر مشارکت زنان اصلاحات،وی پس از فرار به خارج و پناه بردن به دامن آمریکایی ها طی مصاحبه ای با یکی از شبکه های لس آنجلسی وقتی مجری از او سوال پرسید که چرا شما فقط جلوی دوربین روسری سر می کنید؟ گفت: من بنا بر مصلحت و شرایط قبلا در ایران حجاب داشتم ولی اعتقادی به آن ندارم. خبرنگار از او خواست تا روسری اش را بردارد داودی هم مقابل دوربین تلویزیون حجابش را برداشت. وی این عمل را اعتراض به وضع موجود ایران می داند و از زنان ایرانی هم می خواهد که تجربه او را تکرار کنند.



فرناز قاضی زاده 

فرناز قاضی‎زاده روزنامه نگار ایرانی و مجری شبکه تلویزیونی بی‎بی‎سی فارسی، متولد۱۲ آذر ۱۳۵۳ در تهران است. قاضی‎زاده سال‎ها در روزنامه‎های ایرانی فعالیت کرد. او از سال ۱۳۷۵ کارش را در هفته‎نامه «خانه» آغاز کرد. بعد از آن در سال ۱۳۷۷ به روزنامه ایرانیان سپس به روزنامه زن رفت. 
قاضی‎زاده در سال ۱۳۷۹ حتی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز به‎عنوان مجری در یک برنامه علمی به نام کاوش فعالیت می‎کرد. فرناز قاضی‎زاده در سال ۱۳۸۲، به‎همراه خانواده‎اش ایران را ترک کرده و به هلند و بعد از آن به انگلستان رفت. در سال ۲۰۰۵ میلادی، قاضی‎زاده به‎همراه مسعود بهنود، نوشابه امیری، هوشنگ اسدی و حسین باستانی روزنامه اینترنتی روزآنلاین را راه‎اندازی کردند. در فوریه ۲۰۰۵ به‎عنوان تهیه‎کننده رادیو، به استخدام بی‎بی‎سی‎فارسی درآمد. در بی‎بی‎سی، قاضی‎زاده علاوه‎بر تهیه گزارش، به‎عنوان مجری برنامه‎های رادیویی کار کرد تا این‎که در سال ۲۰۰۹ به‎عنوان مجری تلویزیون فارسی بی‎بی‎سی کار خود را آغاز کرد.


گلشیفته فراهانی 
رهاورد (گلشيفته) فراهاني ۱۹ تير ۱۳۶۲ در تهران و در خانواده اي هنرمند متولد شد. پدرش بهزاد فراهاني بازیگر سینما و تئاتر کشور و مادرش فهيمه رحيم نيا فارغ التحصيل رشته هنرهاي تجسمي است. 
وی بازی خود را بازی در فیلم درخت گلابي در سال ۱۳۷۶ آغاز کرد. از دیگر فیلم های معروف او می توان به بوتيك، اشك سرما، ماهي ها عاشق مي شوند، به نام پدر، گيس بريده، ميم مثل مادر، سنتوري، هميشه پاي يك زن در ميان است، ديوار و درباره الی اشاره کرد. 
گلشیفته فراهانی با خروجش از کشور حجابش را کنار گذاشت و سپس طی مصاحبه ای اعلام کرد که از حجاب متنفر است. فراهانی با بازی در فیلم های غیر اخلاقی هالیوود علاوه بر این که تمام راه های برگشت به ایران را به روی خودش بست باعث شد تا بسیاری از سینمادوستان کشور از وی به خوبی یاد نکنند.



شادی صدر 
شادی صدر متولد ۱۳۵۳ وکیل و روزنامه‌نگار فمینیست ایرانی و فعال حقوق زنان به شمار می آید. او در حدود پانزده سالگی با ماهنامه سروش نوجوان وارد حوزهٔ روزنامه‌نگاری شد، سپس با ماهنامه همشهری همکاری کرد. در دانشگاه رشته حقوق را انتخاب کرد و دبیر سرویس حقوقی روزنامه زن شد. 
صدر به عنوان یکی از مخالفان جمهوری اسلامی مدتی است به آمریکا مهاجرت کرده و به دلیل سخنان ضدایرانی خود به بهانه دفاع از حقوق زنان جوایز متعددی را از نهادهای وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی دریافت کرده است، در جدید‌ترین اقدام خود دست به تاسیس یک سازمان جدید زده است. 
«شادی صدر» که پای ثابت سخنرانی‌های ضداسلامی و ضدایرانی در کشورهای مختلف اروپایی و آمریکا است، پس از ناکامی در اجرای طرح «کمپین علیه حجاب» مدتی را سکوت کرده بود، با استفاده از یک بودجه هنگفت که منبع آن مشخص نیست، سازمانی را تحت عنوان عدالت برای ایران تاسیس کرده و به دنبال اجرای برنامه‌های ضدایرانی است.



مسیح علی نژاد 
معصومه علی‎نژاد قمی، معروف به مسیح علی‎نژاد در سال ۱۳۵۵ در بابل متولد شد.این روزنامه نگار به نظر می رسد چنین افرادی که سال ها تحت قوانین اسلامی و شرایط مساوی حقوق بشر در ایران فعالیت می کردند هرگز به عنوان یک ایرانی مسلمان دغدغه اعتلای ایران و اسلام را در سر نمی پروراندند و بیشتر به فکر ارضای امیال های شخصی خود بوده اند و از موضع گیری آنان پس از خروج از کشور نیز چنین بر می آید که مخالفتشان با جمهوری اسلامی نه یک مخالفت اصولی و دارای مبانی منطقی بلکه بیشتر مخالفتی از جنس غریزه های جنسی است. مخالفتهایی که تماما در یک کلام خلاصه می شود: چرا جمهوری اسلامی نمی گذارد ما لخت باشیم و در خیابانهای تهران خود را نمایش بدهیم؟

مهسا قلی خانی بازدید : 342 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)
مه لقا جابری مدل زیبای ایرانیه که ساکن سانتیاگوی کالفرنیاست. اسم غربیش هم آیشا یونیک (Aisha Unique) هست.
 
مه لقا جابری مدل ایرانی در کالیفرنیا 
مدل ایرانی ساکن سن دیه گو کالیفرنیا متولد سال 27 خرداد 68
 
عکسهایی از زیباترین دحتر ایرانی در جهان
 
عکسهایی از زیباترین دحتر ایرانی در جهان
 
عکسهایی از زیباترین دحتر ایرانی در جهان
 
عکسهایی از زیباترین دحتر ایرانی در جهان
 
عکسهایی از زیباترین دحتر ایرانی در جهان
 
عکسهایی از زیباترین دحتر ایرانی در جهان
 
عکسهایی از زیباترین دحتر ایرانی در جهان
 
عکسهایی از زیباترین دحتر ایرانی در جهان
 
عکسهایی از زیباترین دحتر ایرانی در جهان
 
عکسهایی از زیباترین دحتر ایرانی در جهان
 
عکسهایی از زیباترین دحتر ایرانی در جهان
 


 

مهسا قلی خانی بازدید : 968 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)
آزیتا حاجیان (هدی حاجیان) دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر است. وی همسر سابق محمدرضا شریفی‌نیا (بازیگر و برنامه ریز) بود و همچنین مادر مهراوه و ملیکا شریفی نیا (بازیگران) است. او فعالیت هنری خود را از ۱۳۵۴ با نمایش «خورشید خانم آفتاب کن» آغاز کرد. از دیگر نمایش‌های او می‌توان به «بهرام چوبینه»، «ژاندارک»، «نسل آواره»، «نمایش بی کلام»، «دایره گچی قفقازی» و … اشاره کرد. حاجیان فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۸ با فیلم «دزد عروسک‌ها» ساخته محمدرضا هنرمند آغاز کرد.
زندگی خصوصی
آزیتا حاجیان پس از جدایی از محمدرضا شریفی نیا، ۲ سال قبل با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد. همسر وی در سال ۱۳۵۶ هم دانشگاهی او در دانشگده هنرهای دراماتیک بوده، ایشان طراح صحنه تئاتر هستند و در یکی از نمایش ها که حاجیان نقش ژاندارک را بر عهده داشت به عنوان طراح صحنه در کنار گروه حضور داشتند. ایشان با یکی از دوستان خوب آزیتا حاجیان که هم دانشگاهی بودند ازدواج کرد و به خارج از کشور مهاجرت کرد، اما متاسفانه همسر ایشان بر اثر بیماری از دنیا رفتند و ایشان دوباره چند سال پیش به ایران بازگشتند. آقای هراتی علاوه بر اینکه رشته طراحی داخلی را در کانادا خوانده اند، فارغ التحصیل رشته معماری نیز هستند و به طور حرفه ای نقاشی می کنند.

 

 عکس   همسر جديد آزيتا حاجيان پس از جدايي از محمد رضا شريفي نيا

 عکس   همسر جديد آزيتا حاجيان پس از جدايي از محمد رضا شريفي نيا

 عکس   همسر جديد آزيتا حاجيان پس از جدايي از محمد رضا شريفي نيا
 عکس   همسر جديد آزيتا حاجيان پس از جدايي از محمد رضا شريفي نيا
 عکس   همسر جديد آزيتا حاجيان پس از جدايي از محمد رضا شريفي نيا
مهسا قلی خانی بازدید : 317 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

حتما ادامه مطلب رو ببینید!!!

فیلم جای اژدها (There be dragons) فیلمی به کارگردانی رولند جفی و بازیگری گلشیفته فراهانی در نقش لیلا محصول سال ۲۰۱۱ است.

فراهانی در پروژه تازه کارگردان رولند جافی که یک فیلم درام است،در نقش لیلا با او همکاری می‌‌کند.

فیلم There Be Dragons محصول سال 2011 میلادی– اسپانیا و در ژانر بیوگرافی، درام به مدت 122 دقیقه می باشد و دیدن این فیلم به افراد زیر 13 سال در خارج از ایران نیز به هیچ وجه توصیه نمی شود.

داستان فیلم در بحبوحه ی جنگ داخلی اسپانیا و در حالی که وحشت همه جا را فرا گرفته، او توسط یک روزنامه نگار به ارتباطات عمیق پدرش و نفوذ عمیق و تاریک او در زندگی است، پی می برد.

Charlie Cox, Wes Bentley and Dougray Scott

به گزارش سه نسل، فيلم‌های ديگری كه گلشيفته در آن‌ها بازی می‌كند و قرار است در آينده اكران شوند فيلم فرانسوی به نام (Si tu meurs, je te tue) و در نقش یکم به كارگردانی (Hiner Saleem) و در فيلم (Chicken with Plums) به كارگردانی (Vincent Paronnaud) و (Marjane Satrapi) حضور داشته است.

فراهانی چندی پیش در اظهاراتی که همراه تصاویر وی در نشریه مد wox - که در نمایش عکس های عریان سابقه دارد- گفته بود که از حجاب متنفر است

 

از دیگر سو گلشیفته فراهانی در فیلم "جای اژدها" براحتی دوگاری اسکات بازیگر مرد فیلم  را می بوسد و با لباس خواب در کنار وی در تختخواب هتل می خوابد و صحنه های نیمه برهنه وی با دوگاری اسکات که نقش دوست پسر وی را دارد، سکانس های دیگر فیلم را شکل داده اند. اینجاست معلوم می شود که چرا این هنرپیشه جوان پیش از این موفق، باید از حجاب متنفر باشد.

به گزارس سه نسل، چندی پیش نیز جواد شمقدری معاون سینمایی وزیر ارشاد نیز  در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت گلشیفته فراهانی به ایران گفته بود:«من در دوره مسئوليتم يك بار درباره گلشيفته فراهاني گفته بودم كه مي‌تواند برگردد. در آن مقطع اين امكان وجود داشت. ولي بعدا اتفاق‌هاي ديگري افتاد. ممكن است من ۲۰ سال پيش به كسي رأي داده باشم كه الان قبولش نداشته باشم. در اين يك سال و نيم شرايط تغيير كرد و ديگر مشكل گلشيفته فراهاني در حوزه اختيارات ما نيست. اخيرا هم شنيده‌ايم اين بازيگر در فيلمي در كردستان بازي كرده كه صحنه‌هاي ناجوري دارد. که در این صورت بعید است خود جامعه بازیگری علاقه به حضور ایشان داشته باشد.»

اما این داستان روی دیگری هم دارد، پیش از این و درست در زمانی که گلشیفته فراهانی در فیلم "ریدلی اسکات" بازی کرد و پس از آن عکس های بی حجابش در رسانه ها و سایت های اینترنتی پخش شد؛ برخی از صاحب نظران حوزه فرهنگ و هنر که سابقه غرب را در چنین پروژه هایی دیده بودند زبان به هشدار گشودند؛ آنها نمونه های مختلفی چون گلشیفته فراهانی را دیده بودند، چه از نوع وطنی آن که در سال های پس از پیروزی انقلاب نمونه های متنوع داشت و چه از انواع دیگر غیر وطنی اش.

کم نبودند کسانی مانند فراهانی که امید هالییوودی شدن و تبدیل شدن به ستاره سینمای ینگه دنیا به سنت های وطنی اش پشت پا زدند و همه چیز را نادیده گرفتند.

اما در نهایت وقتی استفاده تبلیغاتی این ستاره ها به پایان می رسد اندک اندک حتی نشریات مبتذل مد هم به سراغ آنها نخواهند رفت و تازه تلخی غربت و مزه گس آلت دست شدن حس می شود. احساس بدی آنقدر بد که تلخی آن را حتی می شود از یادداشت پدر گلشیفته یعنی بهزاد فراهانی حس کرد.

"این روزها بیش از هر چیز به یاد بچه هایی هستم که ایران نیستند و در خارج از کشور فعالیت می کنند، نقاشان، موسیقی دان ها، بازیگران، کارگردانان و... همه هنرمندانی که ایران را ترک کرده اند و دور از اینجا مشغول کارهای هنری شده اند، دلیل آنها برای ترک ایران هر چه باشد،ما باید به این فکر کنیم که چه راهی برای آنها وجود دارد. ما غربت را نمی شناسیم و وقتی از آن دور هستیم، درکی از آن نداریم، اما وقتی در آن قرار می گیریم، می فهمیم خیلی سخت تر از آن چیزی است که تصور می کرده ایم. من وقتی که در پاریس سکته کردم و چند روزی خوابیدم. ایرانی های مقیم آنها به دیدنم آمدند و بسیار به من لطف کردند. وقتی به این اتفاقها نگاه می کنم، می بینم جوانانی که ساکن خارج از ایران هستند،عاطفه شرقی شریف خود را دارند، اما غصه ناهنجارغربت هم در دلشان هست و آنها را رنج می دهد. وقتی از دور به آنها نگاه می کنیم، می بینیم دارند زندگی می کنند، کار می کنند و... اما غصه هایشان را نمی بینیم، چرا شرایط باید طوری باشد که هنرمندان اهل فکر ما ترجیح بدهند جای دیگری زندگی کنند؟ این موقعیت باید سامان داده شود. دولت باید با کسانی که از اینجا رفته اند، برخورد موجهی داشته باشد، چون هنرمندان ما، انسان های شریفی هستند. انسان هایی اهل فکر که به امور ناهنجار اشتغال دارند، بلکه اهل فکر و فرهنگ هستند. هم دولت و هم ما باید شرایطی را فراهم کنیم که هنرمندانمان برای بازگشت احساس امنیت کنند و به فکر برگشتن باشند. اما این اتفاق نمی افتد و این تلخ است... خیلی تلخ است."

اما چه باید کرد که الغریق یتشبث بکل حشیش- کسی که در حال غرق شدن است به هرچیزی چنگ می زند- و همین شد که هر روز گلشیفته بیش از دیروز پل های پشت سرش را خراب کرد و از آن سو هم نتوانست تا جای پای محکمی برای خودش دست و پا کند. حالا گلشیفته فراهانی در فیلم های دست چندم بازی می کند و با مجله های مد- و نه سینمایی- مصاحبه می کند و در این سو پدرش یادداشت های ملتمسانه می نویسد؛ اما خود کرده را تدبیر نیست!

مهسا قلی خانی بازدید : 380 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)
لوگوی یورو 2012
 
حسن تقدس‌نژاد فومنی معاون اداری مالی سازمان صداوسیما درباره خرید پخش زنده مسابقات فوتبال یورو ۲۰۱۲، گفت: «ما از هفته گذشته اقدام به خرید امتیاز پخش زنده این مسابقات کردیم. البته صحبت‌های انجام شده هنوز در مرحله مذاکره و این امتیاز خریداری نشده است.»
 
وی درباره رقم پیشنهادی خرید این امتیاز گفت: «رقمی که برای خرید به ما گفته شده خیلی بالاست. در واقع ۱۰ برابر دوره‌های قبل است و طبق عرف نیست.»
 
معاون اداری مالی سازمان صداوسیما ادامه دارد: «در دوره‌های قبل قیمت پیشنهادی آنها چهار میلیارد تومان بوده ولی در این دوره ۴۰ میلیارد تومان شده است. البته ما امتیاز پخش مسابقات یورو را خریداری می‌کنیم، اما نه با این قیمت.»
 
تقدس‌نژاد اعلام کرد: «آن‌ها به دنبال پول هستند و ما به دنبال انجام کار درست هستیم. به همین دلیل حتما امتیاز پخش زنده مسابقات فوتبال یورو ۲۰۱۲ را با قیمت عادلانه خریداری می‌کنیم.»
 
خرید پخش زنده مسابقات فوتبال از سوی سازمان صداوسیما مسئله دیروز و امروز نیست و هر سال ایران دیرتر از بقیه کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدام به خرید این امتیاز می‌کند. البته مسئولان همیشه آنقدر دیر اقدام به خرید امتیاز پخش بازی‌ها می‌کنند تا قیمت‌ها کاملا شکسته شود.
 
البته پخش بازی‌ها بدون آنکه حق پخش آن خریداری شود در برنامه «پارک ملت» هم از سوی سیامک رحمانی سردبیر روزنامه تماشا و یکی از ورزش نویسان کشورمان مطرح شد و او اعلام کرد پخش زنده این مسابقه بدون خرید حق پخش اشکال شرعی دارد. گرچه با هدایت مجری این بحث به سرانجام مشخصی نرسید.
 
از سوی دیگر با راه‌اندازی پخش آزمایشی شبکه ورزش اختلافاتی میان شبکه سه و ورزش برای پخش مسابقات یورو و المپیک هم ایجاد شده است. البته شبکه سه برای قانع کردن مسئولان صدا و سیما لیگ قهرمانان اروپا را به شکل منظم پخش کرد تا بتواند مسابقات فوتبال یورو ۲۰۱۲ را پخش کند.
 
البته قبل از ایام نوروز هم پخش مسابقات فوتبال از شبکه سه حذف شد و پخش سریال‌های طنز شبانه که با ایرادهای عمده‌ای روبه‌رو بود همچون «خانه اجاره‌ای» جایگزین شده بود که مورد انتقاد مردم قرار گرفت، به همین دلیل دوباره پخش مسابقات از سر گرفته شد.
درباره ما
وی پی ان روزانه با ارسال مطالبی از جانب شما عکس آهنگ آموزش موزیک ویدئو تبلیغات برای سلانتی آقا امام زمان و وامام خامنه ای صلوات عکس های رهبر احی قالب سایت و وبلاگ . It has a PageRank of and has 12 outgoing links. Here is a brief description of the site: قالب وبلاگ طراحی سایت. Some keywords are: قالب بلاگ,قالب بلاگفا,قالب سایت,سایت,طراحی سایت,قالب حرفه ای,قالب مشکی,قالب موزیک,قالب رزبلاگ,قالب نیوک,قالب نیوک 8.3,قالب نیوک فارسی,قالب nuke,قالب phpnuke,قالب پارسی کیوت,قالب vcp,قالب حرفه ای vcp,قالب php,قالب html,شرکتی,قالب هاستینگ,قالب میهن بلاگ.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 289
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 2348
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 468
  • بازدید سال : 31,949
  • بازدید کلی : 524,063